من نه منم


٭ وبـلاگ شاملـو



از آغاز تا كنون

August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
January 2006
May 2006







Wednesday, August 31, 2005

وكلاي سميع‌‏نژاد به احكام دو پرونده موكل‌‏شان اعتراض كردند
تهران- خبرگزاري كار ايران


وكلاي مجتبي سميع‌‏نژاد؛ وبلاگ نويس بازداشت شده به احكام صادره در دو پرونده موكل‌‏شان اعتراض كردند.
محمد سيف‌‏زاده؛ وكيل مدافع سميع‌‏نژاد با اعلام اين مطلب به خبرنگار "ايلنا"، گفت: در مورد حكم صادره از سوي شعبه 36 دادگاه تجديدنظر استان تهران مبني بر تحمل دو سال حبس براي موكلم به اتهام "توهين به رهبري"، لايحه اعتراضيه به اين دادگاه ارايه كرديم تا پرونده به هيأت تشخيص ديوان عالي كشور ارجاع شود.
وي در مورد اعتراض براي 10 ماه حبس موكلش، صادره از دادگاه مستقر از مجتمع قضايي ارشاد تهران به اتهام تشويش اذهان عمومي، گفت: به اين راي نيز اعتراض كرديم تا اعتراض‌‏مان در دادگاه تجديدنظر مورد بررسي قرار گيرد.
سيف‌‏زاده، احكام صادره عليه سميع‌‏نژاد را خلاف قانون دانست و تصريح كرد: در احكام صادره از سوي دو دادگاه مذكور توجهي به متن دفاعيه وكلا نشده بود.
پايان پيام

کد خبر: 227969
نوشته مديار @    6:55 AM

|



Tuesday, August 30, 2005

به ياد مجتبي

محمدرضا نوشته:

صبح ديروز مجتبی سميع نژاد(مديار) از داخل زندان باهام تماس گرفت و آزادی ام رو تبريک گفت.برای نخستين بار بود که صداش رو می شنيدم.هم شادمان بودم و هم دلم گرفته بود.شاد بودم که صدای پر اميدش را از پشت ميله های زندان می شنيدم و دلم گرفته بود چون که من آزاد بودم و او... .
کاش مجتبی هم زودتر آزاد بشه.به همين اميد و با آرزوی ديدنش در بيرون از زندان ازش خداحافظی کردم.
نوشته مديار @    10:39 PM

|



Wednesday, August 24, 2005




مجتبی سميعی نژاد در رای گيری سازمان گزارشگران بدون مرز به عنوان بهترين وبلاگ مدافع آزادی بيان شناخته شد. برنده بهترين وبلاگ مدافع آزادی بيان، پسری 25 ساله است که به جرم توهين به مقام رهبری جمهوری اسلامی ايران! محکوم به دو سال زندان شده است و شايد خودش نداند که کاربران اينترنت، او را به عنوان بهترين وبلاگ مدافع آزادی بيان انتخاب کرده اند، اما دنيا اين را می داند. وبلاگ نويسان ايرانی معترض به اين محکوميت، مجتبی را فراموش نخواهند کرد و تا روزی که از زندان آزاد شود به ياد او خواهند بود. به اميد آزادی مجتبی، چراغ خانه مجازی اش را روشن نگه خواهيم داشت تا روزی از اين روزها خودش در وبلاگش بنويسد.
نوشته مديار @    5:53 AM

|